Merictuna89 çok evet.6. Ay tamamen tadım ayıdır öyle büyük porsiyonlar verılmez gerekte yok zaten.bizim doktorumuz yogurt ıle başlattı ve yediklerine alerji ya da hassasıyet var mı yok mu anlamak adına 3 gün kuralıyla ılerlemenızde fayda var.3 gun yogurt ardından sebzeler en son meyveler.3 gun yogurt verdınız sonrakı 3 gün kabak mesela.gözlemlediniz alerjık bır durum yok kabak yogurt karısık verırsınız.sonrakı 3 gun yenı bır besın ekler sonra sorun yasamadıgınız besınlerı karısık olarak verebılırsınız