Kızlar yaklaşık bi on gün önce adet oldum adet öncesi hamilelik belirtileri gib belirtiler yaşadım ama adet olunca tabi es geçtim. Dört gün olmuştur adet biteli bugün tekrar kahverengi pembemsi akıntı oldu. Nedenini anlayamadım var mı böyle birşey yaşayan kemiklerim ağrıyor . Adetten bu kadar gün geçtikten sonra hiç böyle bişeye denk gelmedim. Hamilelik varsa neden adet oldum bilginiz var mı