Alpitom merhaba, sağlıkla büyütün bebeğinizi, normal dogum yaptım sezeryanla ilgili pek bilgim yok, ben biberonla ilgili fikir vermek isterim her bebek farklıdır ama biberona alışan bebek genelde memeyi bırakıyo o yüzden biberon yerine şırınga, eds yöntemi, kaşık biberon denemenizi tavsiye ederim, ne kadar sık emzirirseniz o kadar çok sütünüz olur sık sık emzirin sütünüz gelecektir, normal hayat konusundada kişiden kişiye degişiyo kimisi sezeryandan hemen sonra ayaklanıyo kimisinin uzun sürüyo umarım en yakın zamanda normal hayatınıza dönebilirsiniz, biberon olayını hafife almayın iyice araştırın lütfen 🤗