TazecikAnne22 Lens suyum bitti alternatif olarak ne yapabilirim lenslerimi nereye koyabilirim bilen var mı? Gözüme batmaya başladı da yapılabilecek bişey biliyor musunuz?
Ulkrdml TazecikAnne22 tek caren cıkar ve lensınle vedalas 😂 kac tane lens attım oyle bıyerde kaldıgımda su olmadıgında ya gozundw kalıcak yada cıkarıp atıcaksın ama son ıkı aydır aylık lens kullanıyorum fıyatlarıda aynı boyle sorun yaratmıyor hep gozumde normal lens gıbıde batmıyor 🤷🏼♀️
efuchan TazecikAnne22 bebeğin için bulun göz damlası aldıysan serum fizyolojik iş görüyor normal suyla yıkama sakım büyük hataymış tecrübeyle ne yazık ki sabit….
ybk2019 TazecikAnne22 hiç bişey 😂😂 ya çöp olacak yada gözünde durucak canım çok kötü suya sakın koyma bir kere öyle bir hata yaptım çok canım acımıştı çıkardım geri takayım dedim aman allahım resmen gözümü vakumladı dedim gitti gözüm kör oldum herhalde
ybk2019 efuchan ahhhh bir kere normal su deniyim dedim aman allahım hiç unutamıyorum resmen gözümü vakumladı eyvah dedim gitti gözüm 😂
Ulkrdml Memoli ben lens mumaramla ınternetten aldım markası airoptik nightandday alcan. Yanı normal lens sıparıs edıcekken tesadufen karsılastım denıyım hıc olmassa gece cıkarırım dedım ama hıc cıkarmıyorum arada bır solusyon sıkıp gerı takıyorum .
Ef24 Tuzlu suya koyabilirsiniz tuz miktarını abartmadan evde serum fizyolojik varsa nacl serum ona da koyabilirsiniz o da tuzlu su zaten