birbebekbirannee Yaaa bana bir yardım!!! Bebeğim 3 aylık emziği ağzından düştüğü an çığlık basıyor geceleri çok uyanıyorum emziksiz uyumuyor ne yapmak lazım
Atlas2020 birbebekbirannee bende burda bekliyim aynı durumdayız benimki sabah 6 dan sonra yapıyor o huyunu 😬😬 3ay26 günlüğüz
Cerenaslan birbebekbirannee Bantlamak lazım 😂 Bi komşum var o öyle yapmıştı bebeğine kocasıyla sabaha kadar aralıksız uyumuşlar bi kalkmışlar ki sabah olmuş çocuk hala uyuyo 😂aklıma o geldi bi an ama sen yapma tabiki😂 İyice uykuya dalsa bile aynı şey oluyor mu? Yani benim kızım tam dalınca kendi atıyor ve daha istemiyor.
ozaldi birbebekbirannee uyku döngüleri oluyor o saatlerde uyanır gibi oluyorlar. Emzikle uyumaya alışmışsa tekrar uykuya dönmek için emzik arıyor. Valla bizim de aynı durum. Emzik alsınlar istedim ikizlerim ama uyanır da emzik düşmüş anlarsa emziği verene kadar söyleniyorlar 5 buçuk aylığız. Hep böyle oldu🤣 Ya emzik işini kesmek gerek ya da kendileri alabilene kadar beklemek…
Satgiray birbebekbirannee gündüzleri değil de sadece uyuyacağı zaman verseydin emziği benimki de 3 aylık belki alışkanlığı değişir daha erken kendi uyuyunca atıyor ağzından canım
birbebekbirannee Cerenaslan yaa hahaha eşim de öyle diyordu bantlıcsm diye ama asla yapamam böyle bırşey kusar falan Allah muahafaza😀
Cerenaslan birbebekbirannee Buralarda biri de yapmıştı küçük bi bantla hatta sonra kocasına bırakmış çocuğu bi gelmiş ki çocuğun ağzın da kocaman bant zor çıkarttım diyodu valla gülsek mi ağlasak mı? üzüldüm açıkçası onu okuyunca ama napıcan işte adam bilememiş Eşininde yaptığını görünce yapmış bazen adamlar çocuk gibi oluyor ya😂
Gzdzeynep Bikaç ay sonra kendi bulup ağzına atıp uykuya devam etme seviyesine geliyor 😃 bizimki de öyle. Ben de şimdi emziği nasıl bıraktırcam diye kara kara düşünüyorum. 18 aya kadar bıraktırmam lazımmış ve şuan 16 aylık 🤦🏻♀️
Satgiray birbebekbirannee sadece uyuyacağı zaman veriyorum canım kısa süreli sonra dalınca kendi atıyor sürekli emzik ağzında olursa alışıp ağzından düşünce uyanabilir bu her bebekte farklılık gösterebilir ağzına sürekli vermediğim için kabul etmiyor sadece uyku zamanı kabul ediyor ben baştan öyle alıştırdım şimdi ağzına alır almaz uyuyor şükür çok uğraştırmaz beni ama senin içinde geçmiş değil 4.aydan itibaren uyku düzenine geçiyorlar…
birbebekbirannee Cerenaslan gerçekten çeşit çeşit insanlar var yaa şaka gibi 😀 hem komik hem şaşırtıcı 🧐