Merhaba hanımlar, 3 ay evvel normal doğum yaptım kesi dikiş hiç biri olmadı fakat 2-3 tane yırtık olmuştu , o anın acısıyla o bölgeye dokunulmasını istemedim kendisi kaynar diyip dikiş atılmadı(bu benim kendi isteğim ebenin yaptığı bı hata değil yani). 3 ay geçti ama vajina bölgemde ayriyeten iç bölgesinde 4-5 tane siyah top gibi şeyler var virüsten sebep hastaneye gitmek istemiyorum sizdede böyle bişey olduysa soylermisiniz acil bi durumsa gidicem.