Bambamorhan 3 aralık doğumlu kızım. Düşe kalka peşimden yürüyor. Sabahları kahvaltıyı pek sevmiyor çok az ekmek salatalık pekmez filan yer. Yumurtayı çok nadir yer. Emen bi bebek malesef biraz bana güveniyor bende kıyamıyorum ne zaman isterse emziriyorum. Öğlen ya da akşam çorba dolma erişte köfte pilav tavuk bunlardan ne varsa onları yer. Ara öğünlerde meyveli yoğurt hazırlıyorum ya da muhallebi. Güzel yediği günde oluyor yemediği de. Uykumuz sıkıntılı geç yatıyor, gece sık kalkar. Haziranda işe başlıcam bu yüzden onu düzene sokmam lazım.