Mihrimahimmmmmm ben de hiç içemiyordum. Eşime 0,5 Lt olan sulardan aldırmıştım. Sabah kalkınca bir tane öğle saatlerinde bir tane akşam uyuyana kadar bir tane diye 1,5 Lt bitiriyordum. Şimdide büyük bardağım var onunla 4 bardak içmeye çalışıyorum. Oda toplamda 2 Lt yapıyor.