mevsimsmom ben de cok ugrastik atak ve dis donemlerinde. pes ettim. uyutmuyorum. kendi haline birakiyorum bayilana kadar. en son gecen ay atak+ustten 4 dis birden geldi. gece 3 te salonda oyun oynuyorduk 11 ayligiz. aglatmamaya, inadina gitmemeye calisiryorum. bir de bebek arabasi ve temiz hava. saat gece 1 de kizimi simsiki giydirio bahcee indirdim uyudu. geciyor gececek sadece sabir. sukur duzeldik tekrardan