Herkese iyi akşamlar. Bebeğimi emzirirken diğer göğüsten akan sütü biriktirip süt saklama poşetiyle buzluğa atıyorum. Bebeğimin huysuzlandığı geceler çıkarıp sıcak suyun içine koyup eritiyorum. Ama çok kötü kokuyor. Kokusu bozuk anlamına mı geliyor ?