Tatlimbenimmm İç dış dikişiniz çok olduğu için daha fazla acı hissetmeniz de normaldir. Doktorum bana şunu önermişti; canın yandığında gir oraya ılık su tut sonra fön Makinesi ile kurut orası pedden dolayı nemli kalır geç iyileşmesine sebep olur kuru tut demişti. 15.günde tamamen düşmüştü dikişler ama benim 3 dikişim vardı sizde deneyin belki işinize yarar bu yöntem, daha hızlı iyileştiriyor ona eminim. Ve yan oturun hep dikişlerin üzerine oturmayın baskı ile daha çok canınız yanar.