Merhaba şahane anneler;
Bir yaşından, yirmi aya kadar gelen harika düzen ve sakinlikten sonra şoktayım. Çok sinirli, paylaşmayan, herşeyi atan,vuran, çok ağlayan bir oğlum var. Sizde durumlar nasıl, bu evreyi nasıl atlattınız yada atlatmaya çalışıyorsunuz. Bileği paylaşmanız beni mutlu eder🥰