_ADA_ [silindi] valla ben kırmızı mercimek, yeşil mercimek, kuru fasulye, nohut, bulgur pilavı, turp yemedim. Ama çikolata ve soğan da gaz yapıyormuş. Şimdi yavaş yavaş başlayacağım. Dört aylık olduk.
Minnaktosbik [silindi] cevap veriyorum herşey 😁canım özellikle bildiğim bulgur hem süt hem gaz yapar kavun karpuz mandalina portakal sonra soğuk yiyecek içecekler kuru bakliyat özellikle nohut mercimek ve fasulye bol yeşillik türü şeyler ye hem sütü yaglandırir hem süt yapar tahin pekmez ye günlük bir tane yumurta haşlanmış ceviz badem fındık üç dört tane iki bardak yoğurt şuan aklına gelenler bunlar3 ayda baya bişey öğrendim 😂
Prenses-annesi1 [silindi] kuru fasulye, nohut, bulgur, lahana bunlardan uzak durun ayaklarınızdan üşütmeyin oda gaza sebep oluyor