38 günlük kızım var saat 16 dan berri ayakta hala uyumadı uykuya geçiyor yerine koyuyorum mutfağa gidip su içip geliyorum gözleri açık görüyorum ya uyanık kalsa neyse ama sürekli ağlıyor emzirmekten artık göğüskerimin uçları ağrıdı dayanamıyorum bu saat oldu hala yatmadı sinirden ağlıyorum cidden