Bende aynı durumdayım 2 buçuk aylık kızım 1 ay anca emdi sütümde güzel geliyordu fakat kızımın morarıp nefesinin kesilmesi hastaneye zor yetiştirmemiz sütümün gitmesine neden oldu ne yaptıysam geri gelmedi mecbur mamaya başladık😔 Bende kendi kendimi yatıştırmaya çalışıyorum tek mama ile beslenen benim bebeğim değil diye ama işte anne yüreği ağzımız söylesede içimiz üzülüyor 😔