Merhaba anneler🙋🏻♀️
4 buçuk aylık bir bebeğim var geçen kontrole gittigimizde doktorumuz bir ek gıda rehberi verdi ve rehberde meyve sularını 4-5 aylarda verilebilir yazıyor.
Sizlere sorum şu ek gidaya gecerken ilk olrak neler verdiniz(meyve/sebza), nasıl verdiniz en cok nelere dikkat ettiniz?
Tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🙇🏼♀️