Bugün 6 ay aşımızı olduk kızlar. Ateşini ölçüyordum sürekli baktım 38.5 oldu Nuroflex verdim yani Türkiyedi Calpol gibi ağrı kesici ve ateşe karşı neyse baktım 5 dakkika sonra 39.8 olmuş ateşi hemen fitil koydum ve çoraplarını sirkedim indi kısa bi sürede tabi ateşi çok şükür. Sorum şu hemen şuruptan sonra fitili koyduğum için ağır olur mu bi sorun olur mu kötü etki vs? Ve birdaha ateş kaldırırsa şuruptan mı içirsem yoksa hemen fitil mi koysam ve kaç saat sonra birdaha ilaç olarak bişey verebilirim? Aslında hiç paniklemeyen biriyim ama insan evladını o şekilde görünce aklı gidiyor hayatımda ilk kez bukadar korktum 😒