10 aylık olacak bebeğim.Eşimle nen covid olduk karantinadayız.Hastalanmadan önce bebeğimin gece uykusu çok güzeldi ama o günden beri uykular mahvoldu uyumuyor.Çok sık uyanıyor. 3 yen sonra 4 saat uyanık kalıyor….Uykisuzluktan iyice kötü oldum.Bebeğim de bir belirti yapmadı.Ama neden uyumuyor anlamıyorum.Ağlayarak uyanıyor😔😔