Filizz66 yani aslında bende burada 5-6 doktora götürdüm hepside özelde alaninda en iyi doktorlardan bi alerji dendi bi reflü dendi,ek takviye ,vitamin vb seyler veriyorlar kan idrar hersey yapıldı bi ara enfeksiyon vardi ilac kullandık bitti kansizlik vardı o da kan ilacıyla bitti ama yine de düzelmedi yani aylardır ugrasiyorum ben olmayınca olmuyo doktorlarinda artik yapabilecekleri bişey yok sans isi yani.