Giraysmom20 ben de Dr dedim Bi süre gelmek istemiyorum 9.ayda gelin zaten dedi, aşıya gelirsin kontrol ederiz dedi, inanılmaz oyunbaz benim oğlumda sürekli oyun, aktiviteler yapıyoruz sıkmadan tabi ama 2 alttan diş çıkmasına rağmen heryer deli gibi ağzına alıyor, kaşınıyor mu yeniden bir diş daha mı gelicek anlamadım, haricinde Okadar keyifli ki henüz emeklemiyoruz, 360 derece etrafında dönebiliyor, az tombiğiz de ☺️ ben genel Bi 8 aylık açtım aslında bizim Bi 4 günümüz daha var 8 ay demeye, bakalım neler yapılıyor merak ettim. Uyku düzenini 1 haftada hallettim ama atak haftası sarsıyor, aslında ben hiç sallamadım kendi başına uyuduğu için saatleri ayarladım diyelim daha doğrusu, dünya varmış diyorum resmen, inş sizinde tez zamanda düzene girer, büyük rahatlıkmış erken uyuması.