Kuzenim oldu 135ten 54e düştü. Şimdi çok memnun ama ilk 6 ay zehir oldu. Dudakları patladı, burnu kanadı sürekli, geçici olarak görme yetisi azaldi,halsizlik cabası. İlk zamanlar cok zor anlayacağınız. Kilo vermek güzel ama zor bir süreç. Hala da hiç bir şey yiyemiyor. Doktor çok önemli. Ve çok iyi düşünülmesi gereken bir ameliyat.