aysenub20 bizim de herşey normal gidiyordu. Doğduğundan beri takip ettiği doktorun çalıştığı hastane de sigorta sorunu oldu. O yüzden bu ay farklı bir doktora gitmek zorunda kaldık. O doktor da ilk kez gittiğimiz için epey ilgilendi ve derver testi yaptı. Olması gerektiği ayda değil motor gelişimi, dil gelişimi dedi. Mesela bu aylar da baş ve işaret parmağını kullanarak küçük parçaları alması gerekiyormuş. Ama bebebeğim hala avuçlayarak alıyor herşeyi. Kesinlikle ayaklarının üzerine basmıyor. Kol altlarından tuttuğumuz vakit ayaklarını direk oturur pozisyona alıyor. Bacak kasları gelişmemiş dedi. Heeep kucakta olan bir bebek, nasıl gelişsin ki? Bir sürü şey saydı diyebilirim. Tabi ben telaşlanmadım desem yalan olur. Bol bol çalışıp bir ay sonra tekrar gelin dedi 😅 benim büyük oğlum da 34. Hafta da doğdu. Ondan tecrübeliyim. Motor gelişimi geri olabiliyor. Nörolojik bir sıkıntısı yok