Assl1han Öncelikle herkese merhaba bi iş yeri açmak istiyorum. Kafam çok karışık. Siz olsaydınız. Ne üzerine, nasıl bi yer açmayı düşünürdünüz. Eskişehir de yaşıyorum ve en fazla maliyeti 150.000 kadarlık bir yer.
Minikprenseselo Assl1han bulundgn yerde ne eksikse canm mesela dsari ciktgnda bulamadgn ama orada olmasi gereken bsey
Ikrazumra19 Assl1han suan hicbirsey acmazdim su durumda ne olacagi belli degil ama eger acsaudim ben bi yerin bayiligini almayi daha mantikli buluyorum mesela starbacks veya tabuk dunyasi gibi bilindik yerler zarar etme samsin yok
kivircik_annesi26 Assl1han su dönemde biraz sıkıntı yaşarsın canım sanki ortalık karışık Eskişehir de ne eksik diye düşünüyorum ama herseyde var
Assl1han kivircik_annesi26 evet her şey var ama evlendikten sonra işten çıktım çok seyahat ediyordum işim gereği zor oluyordu. Böyle evde yat yat çok sıkıcı bebegim de büyür o zamana kadar inşalalh
kivircik_annesi26 Assl1han bende diyorum vüris bitsin eve girmiycem bizde evi otel olarak kullanıyorduk sabah çıkıp gece gelioduk bizede zor oluyor