Muhammedin_songulu Merhaba ben 4 ay önce sezeryan ile doğum yaptım ve göbeğim öylece kaldı ne yapsam göbeğim gider lütfen bi çözüm
fatimaozel zamanla dikişleriniz iyileştikten sonra bol bol egzersiz. dilerseniz korse var bi de onlar toparlıyor diyorlar ama araştırabilirsiniz