Merhaba bebeğim bugün 4 aylık oldu. Arada uykuya geçerken ağlamaları direnmeleri krizleri oluyordu ama geceleri iyiydik. Son 10 güne kadar gece 1 veya 2 kez uyanır emerken uyurdu çok rahattım. 10 gündür gece 3 ile 5 arası uyanıyor sanki gündüz uykusundan uyanmış gibi gülüyor konuşuyor asla uyumuyor.
gece gündüz kavramı doğduğundan beri var sorun yaşamadık hiç geceleri ben zorla kaldırırdım 3 aylığından beri kaldırmıyorum gündüz zaten sadece kollarımda uyuyor. Aşırı yoruluyorum yarım saat yatakta uyusa rahatlıcam, asla kendi vakit geçirmiypr ama en azından geceleri dinleniyorum derdim hep. Şimdi geceleri çok zorlanıyorum önceki gece sadece 2 saat uyuyabildim sabah sütüm yok gibiydi göğüslerim yumuşacıktı sabah göğüslerin en verimli zamanları aslında 😓 uykusuzluğuma değil en çok sütüme üzülüyorum. Ay başı işe başlayacağm zaten onun stresi de var bir iki neyse de üst üste olunca insan çok yıpranmiş hissediyomuş gerçekten 😔 dün gece 2.45 de uyandı 5 te uyudu 6 da geri kalktı. Var mı bu durumu yaşayan? Geçici midir? 😕