Milagrosss Hanımlar iyi akşamlar.Doktorumdan memnundum fakat bi kaç saçma hareketini görünce soğudum iyi bi doktor değil kendisi.Bu yüzden bu civarda bildiğiniz götürdüğünüz doktor varsa öneride bulunabilir mi?
Meryemmom Milagrosss merhaba kartal Vera hastanesinde Didem hanım var ilgili güler yüzlü bir doktor. Nisanda 2 sene olucak doğum yapalı . Tavsiye ederim. Muayene ücretide uygundu ama zam gelmiştir mutlaka.
ilknurgoksu Milagrosss Kartal umut da Fatih bey/Dragos bezmialemde Beyhan hanım/Maltepe bölge de de Merve hanım var 3’de çok iyi doktorlar ❣️
Gnss Ben alle sağlıkta ki dr umda doğum yaptım ama bunun öncesinde gittiğim dragos bezmialem kenan karacayı öneririm