Drycyln O halde siz farketmeseniz de bir sikintisinin olmasi muhtemel. Cunku azap gibi uyutma cabalarimin sonuc vermedigi gunlerden bir kac gun sonrasinda mutlaka o gunlerde bir sorunu oldugunu farkediyorum ben. Kabiz olmus olabiliyor dis uyarilar olabiliyor. 4 dis cikarmissiniz zaten. Biz de 8 ay 7 gunluguz ancak 5. Ve 6. Diste yoldaymis meger son gunler yine zordu o nedenle. Bu dis olayinin kotu yani da iste daha bizler ucunu gormeden once dis yarip cikmaya calisirken cekiyorlar agrilarini yavrucaklar. Umarim bir sekilde atlatir rahatlarsiniz tum uykulari duzene girer🙏