Kızlar öğlen gayet iyiydim baş agrım dışında bişeuim yoKtu akşam birden elim ayağım tutmaz oldu eklem yerlerim bir tuhaf oldu böyle karıncalanma gibi hala devam ediyor ,yediğim kuru üzümden tat alamadım psikolojik mi nedir anlamdım hemen hastaneye gittik test verdik yarın çıkacakmış küçücük bebeğim var yaa ınsallah pozitif değildir 😭 sizce bu korona belirtisi mi ya? Özelde TEst yaptırdım doktor muayene bile etmedi sadece test verdim 🤦🏼♀️