OgrtmnZz Arkadaşlar bebeğim 3 buçuk aylık.önceden de uykusunda minik minik iç çekerek ağlamaları olurdu ama elinden tutup sakinleştirmeye çalışınca susardı.2-3 seferdir ise çığlık atarak ağlıyor uyandırmaya çalışıyoruz hala gözleri kapalı bir şekilde bağıra bağıra ağlıyor.bir rahatsızlığımız söz konusu değil çok şükür yani yemesi gazı kakası her şeyi yerinde.duygusal olarak da her anne gibi doyurmaya çalışıyorum tabiki bebeğimi ama böyle yapınca çok korkuyorum.inançsız insanlar değiliz sürekli nazara karşı okuyoruz ve açıkçası kendi ailelerimiz haricinde pek bi yere de götürmedik şimdiye kadar.bu şekilde bir durumla karşılaşan oldu mı acaba bilgilendirirseniz sevinirim.
Ays-nn OgrtmnZz gaz sıkıntısı yok demişsiniz ama olabilir mi acaba biraz ? Yada atak haftasındadır o dönemler pek ne yaptıkları belli olmuyor😀 benim oğlum hala ara ara uykusunda çığlık çığlığa ağlıyor .
OgrtmnZz Ays-nn atak haftasında olduğunu düşünmeye başladım ben de dediğim gibi gazını çıkartıp öyle yatırıyorum çümkü bir de 10 dk ağladıktan sonra sakinleyip tekrar uyuyor gaz olsa uyumaz sanırım🙄