Ikrazumra19 şerbetçiotu nün faydası olduğunu duydum. Ben yağını aldım içinde az miktarda başka yağlar da var. 1 haftadır kullanıyorum henüz bı gelişme yok. Ot halini alıp çayını içinde daha çok fayda sağlıyormuş…
Birde bı sitede kapsül ve krem olarak satılan bı ürün var. Kk’da gerçek kullanıcı yorumları var ise yariyormis ama almaya çekiniyorum bu zararı olur mu diye