___sonbahar___ kızım 1 yaşında doğdugundan bu yana bende bu bezı kullanıyorım ancak kızım cok kilolu ve artık 6 numarası küçük geldiği ıcın sızdırmaya başladı
7 numarası da yok maalesef coon kılot bez aldık henuz kullanmadım paketim bıtınce başlayacağım ama kardeşim uzun zmandır kullanıyor cok memnun bakalım inşallah yerını tutar