sahranur Kolundaki aşı izi iltihaplı yara oldu 4 buçuk aylık kızım ve 2 gündür kendini uykuya verdi acaba ağrı yapar mı bunun yarayla alakası var mı 😔
Deletedmom9 sahranur Genelde aşı sonrası buna benzer izler oluyor bu normal. Uyku hakkında fikrim yok.
Seda1635 sahranur bizde de o yara kocaman olmuştu ve şişlik duruyordu ve yazın kısa kollu giydiği için en ufak dokunmalarda iltihap çıkıyordu içinden atleti hep kirleniyordu
Birkucukeylulmeselesi sahranur bizimkide içi sarı iltihap olup olup patlıyordu uzun bir süre sürdü geç iyileşti sanki ama bir sorun olmadı şükür
Cambardak Seda1635 merhaba bi türlü iyimeşmiyor 3. Kez iltihabı aktı merak ediyorum ne zaman iyileşiyor herhangi bi sorun var mı
Cambardak Birkucukeylulmeselesi aynen bizimkide öyle buraya arayışa geldim 3. Kez iltihap aktı 6. Aya doğru gidiyoruz hala iyileşecek ama 4 ayda oluştu yara 😔 yara izinin de uzun süre sonra olmasına de normal dedi ama hala iyileşecek
Seda1635 Cambardak herhangi bir sorun yok şuan bebeğim 16 aylık o iltihap yara tamamen geçmiş durumda aynı bizdeki gibi aşı izi var pembemsi renkli, üç dört aydır bu şekilde görüntüsü
-Alp- Cambardak yara 1 yaşından sonra geçip bizimki gibi iz olurmuş ebe öyle söylemişti. 6.5 aylığız hala kendi kafasına göre bazen şişip bazen iniyor