Merve3461 benimki sadce bir oneri karsi cikanlarda olabilir ama bi saglikci olarak bende anneme kizima nane kaynatip icirdiginde kizmistim ama ise yaradigini gorunce bende hep icirmeye basladim. Surum ilk olmadigi zamanlarda bebek ac kalmasin die mamaya basladik, surum gelene kadar iki uc gun mama icti, ama mama bebege sanci verdi , hergun 10larca bez degistirdim kaka yapardim , bi gun aksama kadar hic yaomadi ve ciglik cigliga basladi aglamaya. Annem hemen nana kaynatti icinede azicik seker atmis, geldi uc dort cay kasigi icirdi kizima. Sonra masaj yapti gazini felanda cikardi, yarim saat icerisinde baktik kakasini yapti rahatladi cocuk. Ozman aglamasi kesilince nane icmesine karismadim, annem naneden bisy olmaz sende ic bebege gaz yapacak bisy yediginde sutune gecmesin gaz ddi.