Reynizz Arkadaşlar kızım 5 aylık oldu 5 aydır ağzıma koymadım gaz yapmasın diye çok özledim artık yesem gaz yaparmı aslında gazlı bebek değildi kızım ama korkuyorum
hunilimomm Reynizz gaz olayını geçmiş canım ye ben o kadar beklemedim gaz da yapmadı 😂 bol kimyonla yapıp yada tabağına atarsın yersin bisey olmaz
Cerenaslan Reynizz Benim kızım gazlı bi bebekti 7 aylıkken bıraktık gaz ilacını sonra bi kuru fasulye yiyim dedim anacımm burnumdan geldi o kuru fasulye 😂😂
caglaras Reynizz ben de 4 aydır yemiyorum geçen bir ezogelin çorbası içtim anamdam emdiğim süt burnumdan geldi kimyon dökmeme rağmen. Az az yiyip bir deneyin hemen bir tabak yemektense gözlem yapın derim
bitanem123 Reynizz ben toz kimyon koyuyorum bolca kuru fasulye yediğim zaman bide çayını yapıyorum oh miss
vuslat1108 Reynizz ıslatirken karbonat atın biraz birde yerken kimyon ben 40 i çıktıktan sonra bu şekilde yaptım yedim gazlı bir bebek olmasına rağmen sıkıntı yasamadim