merhabalar;
10 aylik bebegim baba dina o kadar düşkünki babasında olunca asla bana gelmiyor çok moralim bozuluyor ya :( ilk çocuğum tarifi olmaz sevgisinin bende ama babası eve gelir gelmez kucağına atlıyor çagırdıgımdada gelmiyor bana moralim çok bozuluyor tabiki babasına da gidecek ama benim bildiğim bebekler anneyi daha çok isterler ama benimki tam tersi ve ilginç olan birler saha benım kucağımda olduğunda halaları çagırıncada aynı şey ve onlarda ikende ben çağırdığımda yine gelmiyor :((( kafama çok takıyorum ya sorun okurum sizde bu durumda olan varmı her akşam resmen gizli gizli ağlıyorum neden diye :((((