İdrari sapsarı ve çok az yapıyor anlamıyorum emiyor sürekli ve suda veriyorum. Doktora gidicem eşimi bekliyorum.Pine smart akıllı bebek bezi alıp bağladım sanki nokta nokta pembelikler var sanırım enfeksiyon var çok korkuyorum enfeksiyonu varsa ne yapılır yatış falan yapılır mı?