Ben kullandım sütüm kesilene kadar el pompasından yorulup da almıştım bim marketten. Çekiş gücü kuvvetli diyemem hastane de kullandığı mamajo markasından sonra hafif geldi fakat iş görür mü görür yine de memnundum beni el pompasından kurtardığı için . Şimdi ki aklım olsaydı da el pompası ve kiwi pompanın toplam parasına daha ortalama birşey alırdım.