Ays11 insgramdan arzuş bebe var bayan çok güzel yemek tarifleri veriyor bebişler için o söyledi kendi oğlu da içiyor similac çok güzel gaz vs sorunu yok Aptamil kullandık salladığım zaman köpük oluyor oda gaz yapıyor Bebelac aldım şeker kalıntısı gibi oluyor salladığım zaman ama similac da hiç böyle köpük şeker kalıntısı olmuyor olduğu gibi kalıyor biz çok mama kullanmıyoruz gecede bir kez 150 veriyorum kesinlikle similac al dene arzuş bebe yi takip et insgramdan da çok güzel ek gıdaya geçiş de de yardımcı olur