Kızlar ya doğum yapalı 3 ay oldu dikişler iyileşti tabii ki gerçi arada ufacık sızı oluyor hala normal mi bilmiyorumda, jiletle temizlenirken dikiş olan bölgeye asla süremiyorum korkudan ya bişey olursa diye. Sizler nasıl yaptınız bi sorun oluyor mu yoksa daha beklemeli miyim ? Bir de aynayla baktığımda dikiş yerinde ufacık kırmızı şişlik var gibi normal mi bu