Prensannesi22 Kızlar 13 haftalık gebeyım 6 bucuk aylık oglum var hastaneye tahlıl yaptırdım doktora gosteremedım sonuc 0.333 cıkmıs normal degerlerıde 0.38 - 5.33 yazıyor basına gelen varmı dusuk benim sanırım anlayan varmı yasayan veya
Elizaninanasi01 Prensannesi22 sonucunuzu doktora gösterin bence düşük çıkmış ilaç tedavisine başlar ben 9 ay boyunca levotiron kullandım
Sheriffe Prensannesi22 daha çok küçük ve çokda düşük değil sınorda öyle hemenvik bişey olmaz ama kontrol altında tutulmaz ve 9ay düşük yada yüksek tiroit ile geçirirsen sıkıntı olur endişelenmeyin ibternette başımız ağrısa ölüyoruz. Düzenli tahlil ve kontrolle hiç bişey olmaz merak etme
Sule77 Prensannesi22 öncelikle geçmiş olsun değer aralığının çok çok altında düşük değil bazen makinanın calibrasyonu bazen kanın serumu ile de sonuçlar sapabiliyor.aynı hastaneye giderseniz tekrar test yapmazlar belki ama siz eğer aynı hastanede doktora gidecekseniz mutlaka testin tekrarını isteyin.başka hastane olursa yine bakılsın .Endokrine gidin hormonal bir durum cünkü . İlaç tedavisi olcaksa bile geç kalmayın🌸 kilo alımınız basıl az yemenize rağmen alıyormusunuz? Yada veremiyormusunuz?
Prensannesi22 Elizaninanasi01 cuma gunu kadın doguma gıdıcem canım sıkıntı oluomu dusuk cıkması zeka geriliği felan dıye bıseler okudumda endıselendım endokrin e mı sıra almalıyım kadın dogum yardımcı olur mu
Elizaninanasi01 Prensannesi22 kadın doğum ilaç vermemişti bana endokrin veriyor oraya danış sabah saatlerinde aç karna alınıyor bu ilaç içilmesi gerek dediğiniz gibi etkileri var ama biraz elinizi çabuk tutun ilaca başlamak için İnşallah bı sıkıntı olmaz bende daha doğum etmedim Allah sagliklisini nasip etsin inşallah
Prensannesi22 Elizaninanasi01 ınsalah canım emzırıyorum oglumu bıde cuma gunu sorarım sizde hayırla kucagınıza alın ınsallah