3 ay Aptamil 1 kullandık hiç sikinti yasamadik ta ki Aptamil 2 ye geçene kadar. 6.aydan beri geceleri 40 defa uyanıp ayaklarını çeke çeke agliyodu pirtlatinca rahatlayıp uyuyordu.bu olay nerdeyse 2 ay sürünce 20 gün önce gaz yapmayan mama diye sma optiproya geçtik.bu seferde kabız oldu lavman yapmak zorunda kaldım 2 kere..şimdi gaz ve kabız yapmayan hip combiotice geçelim diyoruz ama o da kilo aldirmiyo diyorlar bilgisi olan var mı kızlar.ne kullanmalıyım kabız bebek için hem de kilo alımı da iyi olsun istiyorum