Aliemir14 kardeşim iki defa oldu birincisi daha ağırdı ama yine ayakta atlatmıştı ikincisi grip havasındaydı ki her kıi olduğu grip semptomları bu sene işte kpvid adıyla 🤷🏻♀️ 2. De yine boğazdan yakalamış halsizlik burun tıkanıklığı (akma yok) tat alması vardı ilkinde yoktu mesela