Kızlar oğlumda huzursuzluk vardı. Ağlarken elini kulağına falan götürüyordu. Ve kulağında akıntı oluyordu sarı. Yakınımdaki devlet hastanesinden randevu aldım. Dr ne şikeyetiniz var dedi anlattım kulağına baktı normal hiç bişey yok dedi. Ne boy ne kilo ne baska bişey bakmayınca özele geçtim. Özeldeki dr ooo kulakları iltihap kaplamış dedi antibiyotik ağrı kesici verdi. Çok üzüldüm özele gitmeseydim çocuğun kulaklarından haberim olmayacaktı. Neden devletteki bişeyi yok dedi ikiside cihazla baktı. Çok garibime gitti.