Bugsebaz atak dönemi 😑 bizim bir ay sürmüştü çığlıklarla uyanmalar, uykuya direnmeler yenidoğan gibi sürekli uykuda emmek istemesi … 5. Ayımızda çok iyiydik nerdeyse kendi kendine uyuyordu uykuya geçiş süresi kısalmıştı şu an 6 aylık oldu aşıdan sonda herşey mahfoldu zaten hali hazırda diş problemi de vardı 😭 huzursuz huysuz uykusuz gece milyon kere uyanıyor hiç uyumamış gibi gözler fıldır fıldır 🤯🤯 bilmiyorum nereye doğru gidiyoruz 🥱🙄