Goktugmom_
Avakadolumama
Merveninmiskokulusu
Momkids
YigtnAnnesi
ahsenmomm
Ilk önce yoğurt ile başladık. sonra cok kilo aldirdigini duydugum pirinc unu irmik mama yapip pisirip içine anne sütümü sağdım.. daha sonra sadece doyurucu degil besleyicide olsun diye 3 gün kuralina uyup ayina uygun sebze ve meyve tadimlarini yaptirdiktan sonra mamasina da kattim ozellikle elmayi haslayip mamasina da katiyorum ve icine 1 cay kaşığı uzum pekmezi ekliyorum.. eğer emzirmiyor devam sutu aliyorsa devam sutunden de mama ya ekeyin.. ben marketten hazir mama almiyorum almak istemiyorum da.. cicibebe de kilo aldiriyormus ama biz yemiyoruz. şuan 7. ayimiza girdik patates kabak havuc yemegi kirmizi biber corbasi meyvelerden de yedirmeye bol bol ozen gosteriyorum… eger bebeginizin kabiz sıkıntısı yoksa muz da kilo aldiriyor.. ben birde sabah kahvaltida lor peyniri 1 cay kasigi pekmez az az küçük ekmek parçalari tereyağı ve yaninda kuru kara üzümü kaynatim iciriyorum 6. ayda 30 ml 7.ayda 50-60 ml verilebiliniyor.. yumurta alerjimiz oldugundan ötürü yediremiyorum.. günlük 1 kase yoğurt ta veriyorum bazen icine hurma katip eziyorum bayiliyor.. ay bu kadinda ne cok şey yediriyo diye düşünebilirsiniz 😄 ama ölçülü az az veriyorum cesitte cok olmuyor gunluk 2 veya 3 kere ve tabiki ağırligimiz anne sütünde..beni gorunce memeye atliyor zaten😅🤭 az da emse cok ta emse sık sık emmek istiyor..vel hasıl en cok pirinc unu irmik mamasi yaradı ama cocugum sadece doymasin beslensinde diye mamaya kendi sutunuz veya devam sütü pekmez arti meyve sebze de veriyorum hanımlar 🙃