Yaztatili 10 günlük bir oğlum var.Sütüm çok az artsın diye hastane tipi süt pompası ile sağıyorum . Eds ile vermeye çalışıyorum ama memeyle birlikte ikisini tutturmak çok zor oluyor .Sizler neler yapıyorsunuz?
busra_54 Yaztatili lansinoh biberonla veriyorum anne gögüs ucu gibi başi yavaş akişli olandan aldim ucunu 4 audor kullaniyoruz bir sıkınti olmadi
Yaztatili busra_54 ben de philips avent almıştım ama cesaret edip veremiyorum memeyi reddederse diye zaten sütüm de az
busra_54 Yaztatili her bebek farkli canimya simdi birakmaz derim birakir . Oģlum birakmadi hala arada veriyorum.biberona da alişmasini istedim acikcasi ilerisi icin kolaylik.olur diye