Ben bebeğimle ilgili konustum doktorla kendinden mahrum etme o sana muhtaç dedi bu hastalığın 14 gün kuluçka süresi var sen farkedene kadar bulaşmıştır zaten dedi ama onlar hafif atlatıyolar korkma dedi ishal kusma ateş yapıyo 2-3 gün sürüyo dedi kızım 2 gün çok kustu ve ishal oldu sonra geçti maske kullanmadım ben sadece hijyene dikkat ettim ilaç da kullanamadım emzirdiğim için