Kardelenefe Kizlar aranızda Kehribar kolye kullanan var mı diş doneminde faydalarını gördünüz mü almayı düşünüyorum bebeğim 3 ay 21 günlük dişlerimiz kaşınmaya başladı ne yapicagimi şaşırdım 🙃
BaharBebek34 Kardelenefe üç aylıktan beridir kullanıyoruz, 4 ay oldu. Ancak ne gelen var ne giden, dişler henüz yok😂 anne-kız ikimiz de kullanıyoruz, takım oldu.
MutluMommy Kardelenefe ben takıyorum canım bizde 3 ay 21 günlüğüz aynı bebişlerimşz ama gece yatmadan mutlaka çıkarıyorum gün içinde gözüm hep üstünde diye takılı duruyo
Kardelenefe MutluMommy peki işe yarıyor mu gerçekten birde gaz içinde iyi geliyormuş doğru mu 😀 bizde gaz diş gece uyumama hepsi var 😅
Smhsvl Kardelenefe bize doktorumuz önerdi hem biraz sakinleşir hemde dış çıkarmasını kolaylaştırır demişti
Fadikfs Kardelenefe valla bende takıyorum bişey olduğu yok gibi eğer bu azaltmış haliyse gazı falan takmasam nasıl olur bilemiyorum yada etki etmiyor bekleyelim bakalım
MutluMommy Kardelenefe yani diş henüz yok ama valla gaza iyi geldi şükür tamamen çözüm değil ama en azından uykusundan ağlayarak uyanmıyo 🧿🧿🧿
kitapkokusu_ Kardelenefe mutlaka almalıson ama aldığın site önemli ben çok çok memnunum hiç anlamadım diş çıkardığını 9 aylık 6 dişi var ama arkadasım başka bir siteden aldı ateş yaptı sonra da attı o kolyeyi
Minikprenseselo Kardelenefe insallah canm aldgn site guvenilir olmasi gerekio cnku piyasada bnlarn sahteside cok var bu siteden alabikirsin bz bikac arkads aldm hepimzde memnunuz