Bu konuya çok takık olunca çok sorup forumdaki tüm gönderileri okudum bu konuyla ilgili. Hatta çocuğuyumuşak göğsü tutmayan bir anne yazmıştı. Zamanla alışmış bebeği tutmaya. Diğer konu ise yumuşak göğüs. Zamanla göğüsler terbiye olurmuş ve bebeğin İhtiyacı kadar salgılarmış. Hatta emzirme danışmanları yumuşak göğüs daha iyi derler çünkü yumuşak göğüsteki süt çok daha yağlı olurmuş 😊