eda_16 Bebeklerinizin tırnaklarını hangi marka ile kesiyorsunuz? Tırnak makası mı yoksa makas ile mi?
canimoglum_2020 eda_16 ben uyurken tırnak makası ile kesiyorum fazla dipten girme zaten ucundan al zamanla alışırsın valla benim ki hep yüzünü kanatıyo birazcık uzasa
Deletedmom0099 eczaneden almıştım minnak bi tırnak makası normal tipte olan makasları beceremedim ben
iki_prens_annesi eda_16 vakumluyu denemedim cnm normal orta boylu olan tirnak makas varya onu hep kullaniyodum ama uyudugu zamnlrda genelde kesiyodum uyanikken harektli oluyo etini keserim diye korkuyom🤗
Olric11 eda_16 wee baby küçük bi tırnak makasıyla gerçi babamız kesiyor ben dayanamıyorum minnak ellerine☺️
MutluMommy eda_16 tırnak makasıyla canım BİMden aldım gayet güzel 4-5 kere etini kestim ama alıştım artık bende uyurken kesiyorum 2 dkka sürmüyo makas kenarları sivri bırakıyo sevmiyorum o yüzden